رهگیری مرسولات پستی شین تایر

پس از ثبت سفارش توسط مشتریان، سفارشات جمع آوری، پردازش و بسته بندی می شوند. اگر سفارشات قبل ساعت 10 صبح ثبت شوند، در همان روز و در غیر این صورت در روز کاری بعد با پست پیشتاز ارسال می شوند. طبق قانون پست مرسولات پیشتاز باید در 72 ساعت کاری تحویل شوند اما گاهاً ممکن است مرسولات به دلیل حجم بالا و شلوغی اداره پست با تاخیر به دست شما برسد. پس از مشتریان گرامی خواهشمندیم صبور باشند.

همچنین همه مرسولات شین تایر دارای بیمه هستنند و در صورت مفقودی یا آسیب توسط اداره پست، بیمه همه خسارت وارد شده را تقبل خواهد کرد.

کد رهگیری سفارشات پس از ارسال سفارشات به شماره تماس شما پیامک خواهد شد. در صورت عدم دریافت پیامک رهگیری این کد، از طریق سایت، بخش "سفارش ها و تاریخچه" > "جزئیات" قابل دسترس است. 

با در دست داشتن کد رهگیری پستی می توانید به سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس tracking.post.ir مراجعه کرده و سفارش خود را جستجو کنید. پس از جستجوی کد رهگیری پستی در سایت پست، مکان دقیق سفارشات شما قابل رهگیری می باشد. در ویدیو کوتاه زیر مراحل انجام این کار نشان داده شده است.

نکته مهم: طبق رویه جدید اداره پست سفارشات به صورت تک تک و در مرسوله های جداگانه ارسال می‌شوند. از این رو در پیامک ارسال شده به مشتریان فقط یکی از کدهای رهگیری سفارش ارسال می‌شود و سایر کد های رهگیری از بخش پیام‌های سفارش قابل دریافت می‌باشد.

در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال می توانید از طریق شماره تلفن 04137720222 با ما در ارتباط باشید.