5 برند برتر لاستیک در دنیا

5 برند برتر لاستیک در دنیا

در این پست با 5 برند برتر لاستیک در دنیا آشنا خواهیم شد و در مورد زیر مجموعه های هر کدام و عملکرد هر کدام صحبت خواهیم کرد.

بریجستون

بریجستون یکی از برترین تولید کنندگان لاستیک در سراسر جهان است که در زیر مجموعه خود برند فایراستون و چندین برند اقتصادی کمتر شناخته شده دارد. با وجود قیمت نسبتاً بالای محصولات بریجستون، آنها لاستیک های چهار فصل عالی را تولید می کنند. محصولات بریجستون به دلیل همین کیفیت عالی در سراسر جهان شناخته شده و پرفروش است. همچنین بریجستون یکی از تامین کنندگان اصلی تایر برای مسابقات اتومبیل رانی و موتور سواری در جهان است. برای مثال در مسابقات فرمول 1 که از این تایرها استفاده شده بود رانندگان به راحتی می توانستنند در سرعت های 250 تا 300 کیلومتر چسبندگی مناسبی را با سطح زمین حذف کنند.

میشلین

میشلین به عنوان رقیب اصلی بریجستون و گودییر، در بین برترین تولید کنندگان بین المللی لاستیک در ترتیب فروش قرار دارد. مانند برند بریجستون، لاستیک های میشلن در سراسر جهان در دسترس هستند و با قیمت بالایی عرضه می شوند. میشلین صاحب برند BF Goodrich و برند اقتصادی Riken است. لاستیک های چهار فصل میشلن عملکرد بسیار عالی دارند. به خصوص لاستیک های Pilot Sport شرکت میشلین از نظر مصرف کنندگان بسیار خوب بوده است.

گودییر

برند گودییر، از نظر کیفیت در سطحی مشابه با میشلین و بریجستون قرار دارد، اما معمولا محصولاتش گران تر از سایر رقبای خود است. گودیر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک در جهان است. گودییر صاحب برند معروف دانلوپ و چندین برند اقتصادی مانند برند Fulda است. با توجه به عملکرد خوب، چسبندگی در هوای بارانی و خشک و طول عمر بالا رانندگان تورینگ و سفر بیشتر به خرید لاستیک های گودییر تمایل دارند.

کنتیننتال

برند آلمانی کنتیننتال با داشتن شهرت عالی در سراسر اروپا، لاستیک های با کیفیت بالایی را تحت برند های دیگری مانند Viking، Uniroyal و Barum تولید کرده است. مانند سایر 5 برند برتر لاستیک دنیا، لاستیک های کنتیننتال نسبتاً گران قیمت هستند اما نه به اندازه سایر رقبا. با ارائه چسبندگی فوق العاده در هوای بارانی و خشک، عجیب است که کنتیننتال در دیگاه عموم در سطح مشابه با میشلین، گودییر و بریجستون دیده نمی شوند. از دیدگاه کارشناسان و مصرف کنندگان اروپایی، لاستیک های ContiForceContact شرکت کنتیننتال در حالی که قیمت کمتری داشتنند، همیشه عملکرد بهتری از لاستیک های sport cup شرکت میشلین ارائه دادند. 

پیرلی

در رتبه پنجم، تولید کننده لاستیک ایتالیایی، پیرلی قرار دارد. پیرلی برای همه شرایط و کاربری ها، مجموعه گسترده ای از لاستیک ها را ارائه می دهد. به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر لاستیک در اروپا، پیرلی با میشلین و کنتیننتال در رقابت است. پیرلی صاحب برندهای اقتصادی Courier و Ceat است و لاستیک های آن همانند سایر برندهای برتر لاستیک، گران قیمت هستند. با وجود این، به دلیل نوستالژی بودن و کیفیت بالای این برند، در سراسر جهان بویژه در اروپا طرفداران پروپا قرصی دارد.



(0 امتیازها)

create رضا شهبازیان today 02/11/06 visibility 23 بازدید

هیچ نظری وجود ندارد
در حال ارسال. لطفا صبر کنید...