راهنمای خرید از شین تایر

راهنمای خرید از شین تایر

تشخصیص سایز مناسب

1- برای تشخیص سایز لاستیک مناسب خودرو کافیه به لاستیک هایی که الان بر روی خودرو شما هستنند مراجعه کنید. بر روی تمای لاستیک ها 3 عدد کلیدی برای تشخیص سایز وجود دارد برای مثال در تصاویر زیر سایز 185/70R13 درج شده است. طبق تصویر دوم عدد اول یعنی 185 نشانگر پهنای تایر به میلی متر است. عدد دوم یعنی 70 نشانگر فاق تایر می باشد. (این عدد واحد ندارد و نسبت پهنا بر فاق تایر است.) عدد سوم یعنی 13 نشانگر قطر رینگ تایر به اینچ است.

2- روش دوم تشخیص سایز مناسب خودرو تماس با مشاوران شین تایر با شماره تلفن 041-37720222 و راهنمایی گرفتن از ماست.

3- روش سوم مراجعه به کاتالوگ خودرو یا سایت سازنده خودرو و در نهایت استفاده از گوگل است. پس از دانستن سایز تایر نوبت به پیدا کردن آن در سایت شین تایر و خرید آن رسیده است.

جستجو در شین تایر

در قسمت جستجوی سایت به صورت پیشفرض شیوه جستجو درج شده است در این بخش کفایست سایز مورد نظرتان را وارد کنید. پس از جستجو محصولات مشابه لیست می شوند با کلیک بر روی محصولات به صفحه مشخصات کامل محصول هدایت می شوید در این صفحه مشخصات کامل لاستیک شامل تاریخ تولید، گارانتی، خودرو های مناسب و... قابل مشاهده هستنند. بعد از حصول اطمینان در مورد تایر مناسب نوبت به خرید تایر است.

ثبت سفارش

هر چند فرآیند ثبت سفارش بسیار ساده است اما برای راحتی مشتریان شین تایر در فیلم زیر مراحل جستجوی محصول، ثبت نام و ثبت سفارش به صورت کامل آموزش داده شده است.

نکته مهم: در فیلم آموزشی اطلاعات شخصی در هنگام ثبت نام به صورت تست و با هدف آموزش وارد شدند. از مشتریان عزیز خواهشمند است اطلاعات صحیح خود را وارد کنند تا در فرآیند ارسال تا دریافت سفارش دچار مشکل نشوند.


برچسب ها:

(3 امتیازها)

create رضا شهبازیان today 02/11/06 visibility 97 بازدید

question_answer
ناصر محمدی طاهر
1402-12-07

format_quote سلام خدمت دست اندکاران شین تایر با تشکر تایرهای خریداری شده به موقع به دستم رسید‌ ممنون ناصرمحمدی طاهر format_quote

پاسخ مدیر:

سلام و درود

از اینکه تجربه خرید خوبی را برای شما رقم زدیم بسیار خرسندیم./ برای قدردانی از شما کد تخفیف 100 تومانی برای شما ارسال گردید

در حال ارسال. لطفا صبر کنید...