خرید لاستیک بارز دولتی

خرید لاستیک بارز دولتی

خرید لاستیک دولتی بارز

در این مقاله درباره خرید لاستیک بارز دولتی و نحوه ثبت نام لاستیک  بارز به همراهان شین تایر راهکارهایی را ارائه خواهیم کرد. برای خرید لاستیک دولتی بارز 2 روش عمده وجود دارد. 1- مراجعه به نمایندگی های فروش گروه صنعنی بارز 2- مراجعه به وبسایت فروش آنلاین بارز  در ادامه به صورت کامل هر دو روش را توضیح داده ایم و در نهایت معایب لاستیک های دولتی هم ذکر شده است.

1- خرید از نمایندگی‌های فروش حضوری بارز

 در این روش با مراجعه به نمایندگی و ارائه مدارک هویتی و مدارک خودرو (معمولا کارت ماشین کافی است و اگر خیلی سخت گیری بشه کارت ملی هم درخواست می‌شود) شما می‌توانید لاستیک‌ متناسب با خودرو خود را تهیه کنید. البته ممکن است که موجودی نمایندگی در لحظه مراجعه شما تمام شده باشد و یا مشکلات دیگری وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم دارد. برای دریافت لیست نمایندگی های بارز هم می توانید از این لینک barez.org/centers استفاده کنید. 

2- مراجعه به وبسایت فروش آنلاین بارز

گروه صنعتی بارز برای راحتی مشتریان و توزیع عادلانه، فروش اینترنتی محصولاتش از طریق آدرس shop.barez.org شروع کرده است. سفارشات ثبت شده از طریق این وبسایت با پست ارسال می شوند و معمولا طی یک الی دو هفته به دست مشتریان می رسند. لازم به ذکراست که در تاریخ نگارش این مقاله عرضه محصولات متوقف شده است. مرحله بعدی فروش حتماً توسط شین تایر اطلاع رسانی خواهد شد.

معایب لاستیک های دولتی

1- فروش سایز فابریک: در اکثر ثبت نام های دولتی برای لاستیک سایزهای فابریک خودرو فروخته می شود. مثلا اگر بخواهید سایز اسپرت یا پهن بخرید در اگر موارد ناموفق خواهید بود. در نمایندگی های فروش لاستیک بارز هم این مورد اکثراً وجود دارد.

2- فروش محدود: در فروش دولتی لاستیک بارز تعداد ارائه شده محدود است و معمولا به ازای هر مشتری یک جفت یا حداکثر 2 جفت فروخته می شود. این مورد در شرایط زمانی مختلف و در نمایندگی های مختلف متفاوت است و بستگی به سلیقه نمایندگان فروش دارد.

3- صفوف طولانی و عرضه قطره چکانی: یکی دیگر از معزلات خرید لاستیک دولتی صفوف طولانی و عرضه خیلی محدود محصولات می باشد.

4- نصب اجباری: در فروش لاستیک دولتی بارز از طریق نمایندگی های فروش حضوری اکثراً مشتریان مجبور هستنند در همان محل لاستیک های جدید را نصب کنند.

جمع بندی

با همه این موارد با توجه به قیمت مناسب لاستیک های دولتی، می ارزد که همه این سختی ها را به جان بخریم و لاستیک دولتی ثبت نام کنیم. در صورت هم که بخواهید سایز‌های اسپرت و جایگزین یا حتی سایزهای فابریک را با کمترین قیمت بازار و جدید ترین تاریخ خریداری کنید، شین تایر در خدمت شماست، شما می توانید با کلیک در اینجا همه محصولات بارز را با قیمت های ویژه مشاهده و بررسی کرده و لاستیک مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

در شین تایر همه طرح آج ها و محصولات بارز بررسی شده اند و مزایا و معایب آن‌ها به صورت کامل در صفحه محصولات وجود دارد و شما می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.



(9 امتیازها)

create رضا شهبازیان today 02/11/06 visibility 481 بازدید

question_answer
حاتم عساکره
1402-12-18

format_quote باسلام. لاستیک ها بدستم رسیدن.. هم به موقع دستم رسیدن.. هم قیمتشون عالی بود.. ممنون سپاسگذارم format_quote

پاسخ مدیر:

سلام و درود

بسیار خرسندیم که تجربه خرید خوبی را برای شما رقم زدیم. / کد تخفیف 100 تومانی برای خرید های بعدی شما ارسال شد.

پیروز باشید

در حال ارسال. لطفا صبر کنید...